21.11.14

Makeup-outlet den gelen hediyeler / Opi nicole / Soap&glory /Urban Decay

 Makeup-outlet.de tarafindan güzel bir hediye paketi gönderildi . Ürünlerin fotolarini ekliyorum ve videodada yaptim videosunu seyretmek VIDEO  icin TIK  


TESEKKÜRLER  Makeup-outlet.de    Danke ;)







Sizlerede hediye VAR ! CODE : 14XMAS10 bunu kullanin ;) 5 euro hediye 
www.makeup-outlet.de



Daha Öncedende nicole nin opi nin ojelerini kullanmistim ve bu rekleride cok sevdim , Bide biliyormusunuz keske ojelerin boylari hep böyle kücük olsa diye hep düsünüyorum daha kullanisli olur , özellikle benim gibi cok degisiklik seven renkleri seven ve oje sevenler icin ;) nasil ama fena fikir degil dime yani Azide Hobi böyle düsünüyor :) 
bu arada facebookda cekilisim devam ediyor #cekilis #cekilisvar ve #azidehobi #azide_hobi etiketleriyle cekilis fotosunu paylasmak gerekiyor ;) Katilin derim .

Soap&Glory den bir kac ürün kullanmisligim vardi fakat bu kremi bilmiyordum aman Allahim harika bir yapisi ve müthis kokusu var Esim bile bu cok iyiymis dedi :)  elime sürdügümde koku hemen ucup gitmiyor , bir parfüm kremi kadar etkili ;) 




Paketin icindeki ürünlerde firca seti de vardi fakat onlari nereye koydum bulamadim :) sadece bu allik fircasi elime gecti . Stila dan dudak kalemi 
Maybelline den siyah far .. bunu da cok begendim minik isiltilar var icinde .


Keine Kommentare: