11.12.14

Neutrogena Yuzsuyu / Rival de Loop Makyaj Temizleyiciler / Azide Hobi


Bioderma H2O kullaniyordum bitti derken Yolum Rossmana düstü ve bunu aldim aman nerden aldim , HAYAIMDA yüzümü gözümü bu kadar cayir cayir yakan bir su yok görmedim , bazi ürünler gözlerimi yakiyor tamam hasaas cildim var her videomda söylüyorum ama bu su neden bu kadar yokti anlamadim . KEsinlikle geri vermeyi düsünüyorum .Yüz temizleme suyu ama hic begenmedim
Rossmanin kendi markasi olan 2 ürün aldim ikiside makyaj cikarici , birisi yagli birisi yagsiz 
Yagli olanin cok kötü kokusu var Adi yag kokusu gibi ve cooook yagli :)  sevmedim 
digeride pek ise yaramiyor desem yeridir yani , makyaji Göz  makyajini cok iyi temizlemedi bu alisverisimdeki hic birsey iyi olmadi :S . 
facebookdaki sayfami ziyaret etmeyi unutmayin 


www.azidehobi.com 

Sevgi ve Selamlarla Azide Hobi :) 

Keine Kommentare: